English
Español (España)
Register
Login
Education in The Knowledge Society
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Make a submission
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2010)
Vol. 11 No. 1 (2010)
Published:
2010-02-26
DOI:
https://doi.org/10.14201/eks.2010111
Editorial
5-6
pdf (Español (España))
Articles
Good practices for virtual classroom in universitary blended learning
7-31
Manuel Area Moreira, Mª Belén San Nicolás Santos, Elena Fariña Vargas
pdf (Español (España))
The impact of ICT in the transformation of university teaching: rethinking the models of teaching and learning
32-68
Rosa María Rodríguez Izquierdo
pdf (Español (España))
E-learning as an instrument for change: the pedagogical design of a training process
69-95
Manuel Lucer Fustes, Laura Alonso Díaz, Florentino Blázquez Entonado
pdf (Español (España))
Educative innovation process in university formation, new productive bests practices in educative technology
96-120
Bartolomé Rubia-Avi, Rocío Anguita Martínez, Inés Ruíz Requies
pdf (Español (España))
Teacher and school variables that generate good practices with ICT
121-147
Pilar Colás Bravo, Juan Casanova Correa
pdf (Español (España))
Organizational good practices for the integration of the ICT in the education system of Extremadura
148-179
Mª José Sosa Díaz, Sara Peligros García, Dionisio Díaz Muriel
pdf (Español (España))
Educational policies and good practices with ICT in Andalusia region
180-202
Juan De Pablos Pons, Pilar Colás Bravo, Patricia Villaciervos Moreno
pdf (Español (España))
Teaching and learning with technology: a theoretical model for good educational practices with ICT
203-229
Jesús Valverde Berrocoso, María del Carmen Garrido Arroyo, Rosa Fernández Sánchez
pdf (Español (España))
What do innovative schols do with technology?: ICT serving the school and the community in the Amara Berri school
230-261
José Miguel Correa Gorospe, Asunción Martínez Arbelaiz
pdf (Español (España))
Value-added of good practices with ICT in schools
262-282
Teresa González Ramírez, Manuel Rodríguez López
pdf (Español (España))
Analysis of "best practices" of e-learning in andalusian universities
283-309
Julio Cabero Almenara, Rosalía Romero Tena
pdf (Español (España))
Constructionist experiences with educational robotics at the International Centre for Advanced Technologies
310-329
Kathia Pittí, Belén Curto Diego, Vidal Moreno Rodilla
pdf (Español (España))
Educationals interactive tasks, motivation and learning strategies, in primary education, from a curriculum modulated by new technologies
330-351
Jorge Expósito López, Beatriz Manzano García
pdf (Español (España))
Simulations in technological environments as a tool for training in transversal competences for university students
352-370
Mercè Gisbert Cervera, José M. Cela-Ranill, Sofia Isus Barado
pdf (Español (España))
The Information and Communication Thecnologies (ICT) training in tourism diploma: is suitable?
371-388
Sonia Medina Salgado, Rocío González Sánchez
pdf (Español (España))
The debate concerning the PISA surveys in France
389-405
Eguzki Urteaga
pdf (Español (España))
Miscellany
Una educación que ponga corazón al pensamiento
425-432
Óscar Arias Sánchez
pdf (Español (España))
Public educational politics in South Korea in the formation of the information society
406-424
Alicia González Pérez
pdf (Español (España))
Bookshelf
Claves para una enseñanza artístico-creativa: la dramatización
433-434
Jaime Ibáñez Quintana
pdf (Español (España))
La escuela enredada. Formas de participación escolar en la sociedad de la información
435-437
Andrés García Manzano
pdf (Español (España))
Sociedad de la información y del conocimiento en los países nórdicos. Semejanzas y divergencias con el caso español
438-439
Juan Pablo Hernández Ramos
pdf (Español (España))
El efecto Lucifer. El porqué de la maldad
440-441
Joaquín García Carrasco
pdf (Español (España))
Nuevos alfabetismos. Su práctica cotidiana y el aprendizaje en el aula (2ª ed)
442-443
Fernando Martínez Abad
pdf (Español (España))
Innovación docente: docencia y TICS
444-445
Josefina García García-Cervigón
pdf (Español (España))