CALVO GÓMEZ, José Antonio (coord.). «Los Colegios Mayores en el Espacio Europeo de Educación Superior. Memoria de las XXIX Jornadas de Colegios Mayores. Salamanca». Salamanca: Universidad de Salamanca, 2007.
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Rebordinos Hernando, F. J. (2013). CALVO GÓMEZ, José Antonio (coord.). «Los Colegios Mayores en el Espacio Europeo de Educación Superior. Memoria de las XXIX Jornadas de Colegios Mayores. Salamanca». Salamanca: Universidad de Salamanca, 2007. Aula, 15, 259–262. https://doi.org/10.14201/10033
Most read articles by the same author(s)
- Francisco José Rebordinos Hernando, HERNÁNDEZ DÍAZ, José María; BONILLA HERNÁNDEZ, José Antonio. «El Quijote en las Escuelas de España». Salamanca: Diputación Provincial de Salamanca, 2008. , Aula: Vol. 15 (2009): Cerebro, Aprendizaje y Educación
- Francisco José Rebordinos Hernando, I Foro sobre África, Educación y Desarrollo Lengua, Literatura y Ciencias de la Educación en los Sistemas Educativos del África Subsahariana Salamanca, 28 y 29 de Noviembre de 2014 , Aula: Vol. 21 (2015): Talents in education
- Francisco José Rebordinos Hernando, II Jornadas de Estudio sobre Prensa Pedagógica. La prensa pedagógica de los escolares y estudiantes. Su contribución al patrimonio histórico educativo. Salamanca, 15, 16 y 17 de octubre de 2015 , Aula: Vol. 22 (2016): Museísmo pedagógico
- Francisco José Rebordinos Hernando, Eyeang, E. y Hernández Díaz, J. M.ª (eds.). (2021). Formación de profesores en los sistemas educativos africanos. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 658 pp. , Aula: Vol. 28 (2022): Educación y decolonialidad: desafíos y posibilidades
- Francisco José Rebordinos Hernando, Jornada de estudio sobre prensa pedagógica y patrimonio histórico educativo. Universidad de Salamanca, 4 de octubre de 2013 , Aula: Vol. 20 (2014): On teaching reading
- Francisco José Rebordinos Hernando, «La pedagogía alemana en España e Ibero-américa (1810-2010)». José María HERNÁNDEZ DÍAZ, (coord.). Valladolid: Castilla ediciones, 2011 , Aula: Vol. 18 (2012): Didactics of English for Specific Purposes
Similar Articles
- Ariana De Vincenzi, The teacher training of the university professor. A challenge to rethink and revisit the practice of teaching in higher education , Aula: Vol. 18 (2012): Didactics of English for Specific Purposes
- Maria Cecilia Leme Garcez, Suzan Alberton Pozzer, (De)coloniality of the idea of childhood in Latin American and Caribbean education , Aula: Vol. 28 (2022): Educación y decolonialidad: desafíos y posibilidades
- Emilio Sánchez Miguel, Héctor García-Rodicio, Text comprehension, some basics and current advances in research , Aula: Vol. 20 (2014): On teaching reading
- Jakeline Amparo Villota Enríquez, Amauri Gouveia Jr, Methods for Learning Mathematical Content , Aula: Vol. 30 (2024): Agenda 2030. Education for Global Citizenship
- Sara Cebrián Cifuentes, Ignacio Cano Moya, Lourdes Cazorla Granado, Empar Guerrero Valverde, Education for Sustainability: The SDGs Through Gamification in Early Childhood Education , Aula: Vol. 30 (2024): Agenda 2030. Education for Global Citizenship
- Lorena Hurtado Escobar, Dance, Body and Education in Chile. Perspectives of a Complex Relation , Aula: Vol. 29 (2023): Body Expression and Educational Dance
- Raimundo Cuesta, A burlesque and inclement satire on the educational sphere in the Franco’s Dictatorship , Aula: Vol. 24 (2018): Gerontechnology and education
- M. Sc. Luis Azcuy Lorenz, C. Melva Rivero Rivero, The integration of the contents of the subject Physics-Chemistry (I) in Biology-Chemistry specialty , Aula: Vol. 22 (2016): Museísmo pedagógico
- Josep Oriol Escardíbul, School failure and youth unemployment in Spain. Analysis and proposals for educational policy , Aula: Vol. 19 (2013): Economía de la Educación
- María del Mar Gallego Matellán, Autism Spectrum Disorders (ASD) in Spanish scientific psychology and pedagogy literature 1985-2011 , Aula: Vol. 20 (2014): On teaching reading
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−