Analytical summary
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Universidad De Salamanca, E. (2012). Analytical summary. Historia De La Educación, 30, 5–12/13. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-0267/article/view/9050
Most read articles by the same author(s)
- Ediciones Universidad De Salamanca, Table of contents , Historia de la Educación: Vol. 31 (2012): Humanism and educational renovation: a mayeutica for the western man
- Ediciones Universidad De Salamanca, Analytical summary , Historia de la Educación: Vol. 31 (2012): Humanism and educational renovation: a mayeutica for the western man
- Ediciones Universidad De Salamanca, Index , Historia de la Educación: Vol. 18 (1999): Historia de la educación social
- Ediciones Universidad De Salamanca, HERNÁNDEZ HUERTA, José Luis. «La influencia de Célestin Freinet en España (1926-1939)». Universidad de Salamanca, 2011. Director: Dr. José María Hernández Díaz. , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, MONTENEGRO, Ana María. «Un lugar, la escuela pública. Origen y paradoja (Buenos Aires, Argentina, 1580-1910)». UNED, 2011. Directores: Gabriela Ossenbach (UNED) y Antonio Viñao (Universidad de Murcia). , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, GARCIA DE FEZ, Sandra. «La identidad nacional de los colegios del exilio republicano español en la Ciudad de México (1939-1950)». Universidad de Valencia, 2010. Director: Dr. Juan Manuel Fernández Soria. , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, Table of contents , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, ANALYTICAL SUMMARY , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, MATOS, Zanna Maria R. de. «Juventud, políticas públicas de medio ambiente y educación ambiental: Un estudio del colectivo joven de medio ambiente, Salvador- Bahía-Brasil». Universidad de Salamanca, 2011. Directores: Dr. José María Hernández Díaz y Dr. Val , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, Índice , Historia de la Educación: Vol. 11 (1992): Historia de la Educación Iberoamericana
Similar Articles
- José Ignacio Cruz Orozco, Juan Manuel Fernández-Soria, Conversations with Antonio Viñao: years of training (1943-1982) , Historia de la Educación: Vol. 37 (2018): Movimientos sociales y educación
- Paulí DÁvila Balsera, Luis María Naya Garmendia, Hilario Murua Cartón, Vocational training in contemporary Spain: Policies, Agents and Institutions , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- Francisco Canes Garrido, Miryam Carreño Rivero, María del Carmen Colmenar Orzaes, María Teresa Rabazas Romero, Sara Ramos Zamora, In Memoriam: JULIO RUIZ BERRIO , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- Bernat Sureda Garcia, Xavier Motilla Salas, Francisca Comas Rubí, The magazine feminal: photography and visualization of the feminine contribution to the educational reform in Catalonia 1907-1917 , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- Secretaría de Redacción Historia De La Educación, LONGARES VIDAL, Luis Carlos: «La Telesecundaria en México: Historia de un proyecto de educación a distancia, innovación educativa y desarrollo rural (1964-2000)». Facultad de Humanidades y Educación [Dpto. de Ciencias de la Educación], Universidad de Burg , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Secretaría de Redacción Historia De La Educación, MEMORIA DE ACTIVIDADES Y PARTICIPACIONES DEL COLECTIVO DE PROFESORES DE HISTORIA DE LA EDUCACIÓN DEL ÁREA DE TEORÍA E HISTORIA DE LA EDUCACIÓN DE LA UNIVERSIDAD DE LA LAGUNA. , Historia de la Educación: Vol. 32 (2013): La estética, entre la historia y la pedagogía
- Conrad Vilanou I Torrano, Conceptual history and History of Education , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Agustín Velloso De Santisteban, NEGRÍN FAJARDO, Olegario: «España en África Subsahariana. Legislación educativa y aculturación coloniales en la , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- Antonio S. Almeida Aguiar, Ulises S. Castro Núñez, Traditional games and education in the Canary Islands: from 19th century proposals to autonomic legal texts , Historia de la Educación: Vol. 38 (2019): Juegos populares y educación en la historia
- José María Hernández Díaz, Alexia Cachazo Vasallo, Sara González Gómez, Francisco José Rebordinos Hernando, Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures. Bibliography , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−