Inclusive education. Argument, ways and cross-roads

  • Gerardo Echeita Sarrionandia
    Universidad Autónoma de Madrid gerardo.echeita[at]uam.es
  • Ana Belén Domínguez Gutiérrez
    Universidad de Salamanca

Abstract

In this paper it’s reviewed the nature and some dimensions able to define inclusive education. Those analyses are connected with the voices of some students at risk of exclusion.
  • Referencias
  • Cómo citar
  • Del mismo autor
  • Métricas
Echeita Sarrionandia, G., & Domínguez Gutiérrez, A. B. (2011). Inclusive education. Argument, ways and cross-roads. Aula, 17, 23–35. https://doi.org/10.14201/8393

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Gerardo Echeita Sarrionandia

,
Universidad Autónoma de Madrid
Departamento Interfacultativo de Psicología Evolutiva y de la Educación. Edif. Facultad de Formación de Profesorado y Educación.  Campus de Cantoblanco. C/ Fco. Tomás y Valiente 3 - 28049 Madrid (España)

Ana Belén Domínguez Gutiérrez

,
Universidad de Salamanca
Dpto Didáctica, Organización y Métodos de Investigación. Facultad de Educación. C/ Paseo de Canalejas, 169 - 37008 – Salamanca (España)
+