Enseñar y aprender español en un grupo grande de enseñanza secundaria en Gabón
Abstract RESUMEN: En el artículo se proponen respuestas contextualizadas para la enseñanza del español en la educación secundaria de Gabón, y en particular en los grupos grandes de los Institutos de Libreville. El trabajo es consecuencia del avance logrado en la tesis doctoral de la autora sobre la enseñanza del español en Gabón.ABSTRACT: In this paper the author proposes contextualised answers for Spanish language teaching in Gabonese secondary schools, and especially in the large groups of Libreville city. This article is a consequence of the doctoral theses about Spanish language teaching in Gabon, written and defended in Grenoble University by Eugenie Eyeang.
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Eyeang, E. (2009). Enseñar y aprender español en un grupo grande de enseñanza secundaria en Gabón. Aula, 9. https://doi.org/10.14201/3496
Most read articles by the same author(s)
- Eugénie Eyeang, African education over the centuries: a navigation between various educational systems , Aula: Vol. 26 (2020): Differents schools
- Papa Mamour Diop, Eugénie Eyeang, Pedagogical inspection in Africa: News and empowerment for a teaching / learning of quality languages , Aula: Vol. 25 (2019): The Educational Inspection to debate
- Eugénie Eyeang, Evaluation and/or self-evaluation: a key process in the training of trainee-teachers of Spanish as a foreign in Gabon in the field of educational research , Aula: Vol. 16 (2010): Expression, Aesthetics and Education
Downloads
Download data is not yet available.
+
−