EKS Challenges for 2020

Abstract

We begin the year 2020 and with it volume 21 of the EKS journal. From this editorial, we review the achievements of the previous volume and the challenges we want to face in the current one.
  • Referencias
  • Cómo citar
  • Del mismo autor
  • Métricas
DORA. (2013). San Francisco Declaration on Research Assessment. Retrieved from https://sfdora.org/read/

García-Peñalvo, F. J. (2015). A reflection checkpoint. Education in the Knowledge Society, 16(3), 6-18. doi:10.14201/eks2015163618

García-Peñalvo, F. J. (2018). Identidad digital como investigadores. La evidencia y la transparencia de la producción científica. Education in the Knowledge Society, 19(2), 7-28. doi:10.14201/eks2018192728

García-Peñalvo, F. J. (2019). Las dimensiones de la identidad digital de un investigador. Paper presented at the III Jornadas Investigación e Innovación Educativa, Albacete, España. https://bit.ly/34cIjlO

García-Peñalvo, F. J., Fidalgo-Blanco, Á., Sein-Echaluce, M. L., & Tricas García, F. (2019). La Presencia del Investigador en el Ecosistema Digital de la Ciencia Abierta. In M. L. Sein-Echaluce Lacleta, Á. Fidalgo-Blanco, & F. J. García-Peñalvo (Eds.), Actas del V Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad. CINAIC 2019 (9-11 de Octubre de 2019, Madrid, España) (pp. 498-503). Zaragoza, Spain: Servicio de Publicaciones Universidad de Zaragoza.

García-Peñalvo, F. J., Martínez-Abad, F., & García-Carrasco, J. (2019). Twentieth Anniversary of EKS Journal. Education in the Knowledge Society, 20, 1. doi:10.14201/eks2019_20_a1

Hoorn, E. (2014). Diamond open access and open peer review: An analysis of the role of copyright and librarians in the support of a shift towards open access in the legal domain. European Journal of Current Legal Issues, 20(1)

Kelly, J. M. (2013). Greeen, gold, and diamond?: A short primer on open access. Retrieved from https://bit.ly/35EXG7l

Lin, J., & Fenner, M. (2013). Altmetrics in evolution: Defining and redefining the ontology of article-level metrics. Information Standards Quarterly, 25, 20–26. doi:10.3789/isqv25no2.2013.04

Repiso, R. (2019). Métricas a Nivel de Artículo, las revistas deben colaborar con la causa. Retrieved from https://bit.ly/2E7taHS
García-Peñalvo, F. J. (2020). EKS Challenges for 2020. Education in The Knowledge Society, 21, 8. https://doi.org/10.14201/eks.22375

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >> 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Francisco José García-Peñalvo

,
Departamento de Informática y Automática, Instituto de Ciencias de la Educación, Grupo GRIAL, Universidad de Salamanca
Editor-In-Chief Education in the Knowledge Society Journal
+