Analytical summary
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Universidad De Salamanca, E. (2013). Analytical summary. Historia De La Educación, 31, 05–12/13. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-0267/article/view/9375
Most read articles by the same author(s)
- Ediciones Universidad De Salamanca, Table of contents , Historia de la Educación: Vol. 31 (2012): Humanism and educational renovation: a mayeutica for the western man
- Ediciones Universidad De Salamanca, Index , Historia de la Educación: Vol. 18 (1999): Historia de la educación social
- Ediciones Universidad De Salamanca, Índice , Historia de la Educación: Vol. 11 (1992): Historia de la Educación Iberoamericana
- Ediciones Universidad De Salamanca, HERNÁNDEZ HUERTA, José Luis. «La influencia de Célestin Freinet en España (1926-1939)». Universidad de Salamanca, 2011. Director: Dr. José María Hernández Díaz. , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, MONTENEGRO, Ana María. «Un lugar, la escuela pública. Origen y paradoja (Buenos Aires, Argentina, 1580-1910)». UNED, 2011. Directores: Gabriela Ossenbach (UNED) y Antonio Viñao (Universidad de Murcia). , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, GARCIA DE FEZ, Sandra. «La identidad nacional de los colegios del exilio republicano español en la Ciudad de México (1939-1950)». Universidad de Valencia, 2010. Director: Dr. Juan Manuel Fernández Soria. , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, Table of contents , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, MATOS, Zanna Maria R. de. «Juventud, políticas públicas de medio ambiente y educación ambiental: Un estudio del colectivo joven de medio ambiente, Salvador- Bahía-Brasil». Universidad de Salamanca, 2011. Directores: Dr. José María Hernández Díaz y Dr. Val , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, Analytical summary , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
- Ediciones Universidad De Salamanca, CERON RENGIFO, Carmen Patricia. «Identificación de la población en manuales de geografía, Colombia (1970-1990)». Universidad de Salamanca, 2011. Director: Dr. José María Hernández Díaz. , Historia de la Educación: Vol. 30 (2011): Africa’s education systems at the edge of decolonization. Continuities and ruptures.
Similar Articles
- Rafael Valls Montés, The Institución Libre de Enseñanza and the hystorical education: Rafael Ballester and the hystoriographic and didactical innovation in the beginning of XX century in Spain , Historia de la Educación: Vol. 31 (2012): Humanism and educational renovation: a mayeutica for the western man
- José Luis Pastor Pradillo, Aproximación histórica a la evolución de la Educación Física en España (1883- 1990) , Historia de la Educación: Vol. 21 (2002): Transición democrática y educación
- Jesús Romero Morante, Marta Estellés Frade, Curriculum History in Spain: the dual rurality of a subfield still under construction , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- Juan Luis Rubio Mayoral, Guadalupe Trigueros Gordillo, Educational Policy and Teaching of the Arts; Study of its Normative Evolution (Spain, 1832-2020) , Historia de la Educación: Vol. 41 (2022): La Educación Artística en España en la Historia
- Maria Aparecida Corrêa Custódio, The Indies Institute of Alto Alegre: catechesis, instruction and indigenous reinvention (Maranhão, XIX/XX century) , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- André Vitor Fernandes dos Santos, Contemporary policies for Brazilian high school education: between disciplinary traditions and the new management , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- Antti Saari, Tuomas Tervasmäki, Mirror for the People: Disruptions and Aporias in Finnish National Curriculum Documents , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- Narciso De Gabriel, Nationalisms and education in Spain , Historia de la Educación: Vol. 37 (2018): Movimientos sociales y educación
- María del Valle Moya Martínez, Narciso José López García, Dolores Madrid Vivar, Educational laws of music in primary schools in Spain in 19th century , Historia de la Educación: Vol. 35 (2016): Espacios e intersecciones: religión y educación en escenarios canadienses y europeos
- Ana Luísa Fernandes Paz, The individual circulation of musical expertise in Portugal between 1901-1930 , Historia de la Educación: Vol. 32 (2013): La estética, entre la historia y la pedagogía
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−