Analytical summary
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Universidad De Salamanca, E. (2013). Analytical summary. Historia De La Educación, 31, 05–12/13. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-0267/article/view/9375
Most read articles by the same author(s)
- Ediciones Universidad De Salamanca, Adecuada Celebración del IX Congresso Iberoamericano de História da Educação Latino-Americana. Río de Janeiro, 16 A 19. XI. 2009 , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, Jornades d’Història de l’Educació Valenciana , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, Seminario de la Sociedad Española de Historia de la Educación: «El Patrimonio Histórico-Educativo y la Enseñanza de la Historia de la Educación», CEINCE-Berlanga de Duero (Soria), 25 Y 26 de marzo De 2009 , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, IV Conversaciones Pedagógicas de Salamanca. Influencias Alemanas en la educación española e iberoamericana (1809-2009). Congreso Internacional Iberoamericano. Conclusiones. , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, Summary , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, Analytical Summary , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- Ediciones Universidad De Salamanca, III Jornadas Género y Educación: «La Perspectiva de género en la formación Del Profesorado», Madrid, 11 Y 12 de marzo de 2009 , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- Ediciones Universidad De Salamanca, Centro Internacional de la Cultura Escolar (CEINCE) Asociado a la Fundación Germán Sánchez Ruipérez Resumen de Actividades, Año 2009 , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
Similar Articles
- Federico Gómez Rodríguez De Castro, From Didactics to Matetica , Historia de la Educación: Vol. 17 (1998): Historia de la educación secundaria
- Ana Luísa Fernandes Paz, Who’s afraid of Little Euterpe? Towards a genealogy of the music curricula in Portugal in the 19th and 20th centuries , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- Julio Ruíz Berrio, Museology of Education. History of educational museums , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Juan Manuel Fernández Soria, The new political history of education , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Conrad Vilanou I Torrano, Conceptual history and History of Education , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Catarina S. Martins, Historicizing the Ahistorical Child of the Portuguese Primary Arts Education Curriculum. The Arts in School as the Governing of the Child’s Soul , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
- Antón Costa Rico, Territories, identities and peoples: for a revisión of the history of education in Spain , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- Mercedes Vico Monteoliva, Public Education / Popular Education in Rousseau (1755-1771) , Historia de la Educación: Vol. 16 (1997): Historia de la escuela
- Agustín Vivas Moreno, Francisco González Lozano, Guadalupe Pérez Ortiz, Analysis of the documentary series for the study of the history of education in the historical files of seminars: the example of the file of the seminar San Atón of Badajoz , Historia de la Educación: Vol. 35 (2016): Espacios e intersecciones: religión y educación en escenarios canadienses y europeos
- Melissa Andrade-Molina, A brief story of mathematics education , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−