English
Español (España)
Register
Login
Siglo Cero
Current
Archives
Announcements
Indexing
Easy reading
About
Focus and Scope
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Make a submission
Home
/
Archives
/
Vol. 54 No. 4 (2023)
Vol. 54 No. 4 (2023)
Published:
2024-01-22
DOI:
https://doi.org/10.14201/scero2023544
Full Issue
PDF (Español (España))
Introduction
Presentation
9-10
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Articles and experiences
Teacher’s Training for Inclusive Education in Public Institutions of Quindío
11-27
Mónica Gallego Echeverri
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
School Segregation of Students with Special Educational Needs in Early Childhood Education Within the Local Context
29-48
Claudia Guiral Borruel, F. Javier Murillo Torrecilla
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
An Integrated Analysis between Quality of Life and Support Needs in Adults with Intellectual Disabilities in Chile
49-64
Vanessa Vega Córdova, Félix González-Carrasco, Izaskun Álvarez-Aguado, Felipe Espinosa Parra, Maite González-Yáñez, Herbert Spencer González, Marcela Jarpa Azagra
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Development of Emotional Understanding. What Kind of Technology for which Student with Autism Spectrum Disorder. Systematic Review
65-83
M.ª Isabel Gómez León
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Benefits and Limitations of Person-Centered Planning in the Field of Intellectual and Developmental Disability: A Systematic Review According to PRISMA Guidelines
85-120
Sandra Salas Ruiz, Soledad Domene Martos
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))