DE LEÓN PERERA, C. J. (2020). La Compañía de Jesús en la Salamanca universitaria (1548-1767). Aspectos institucionales, socioeconómicos y culturales. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca-Universidad Pontificia Comillas, 852 pp., ISBN: 978-84-1311-155-1.
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Suárez Grimón, V. J. (2021). DE LEÓN PERERA, C. J. (2020). La Compañía de Jesús en la Salamanca universitaria (1548-1767). Aspectos institucionales, socioeconómicos y culturales. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca-Universidad Pontificia Comillas, 852 pp., ISBN: 978-84-1311-155-1. Studia Historica: Historia Moderna, 43(2), 420–424. Retrieved from https://revistas.usal.es/uno/index.php/Studia_Historica/article/view/shhmo2021432420424
Similar Articles
- Hilario Casado Alonso, Jiménez-Montes, G. (2022), A dissimulated Trade. Northern European Timber Merchants in Seville (1574-1598). Leiden: Brill, 260 pp. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Miguel L. López-Guadalupe Muñoz, Ruiz-Berdejo Beato, A. (2022). La Hermandad de la Vera Cruz de Sevilla en el siglo XVII. Aspectos sociales y económicos a través del análisis de sus libros de hermanos. Sevilla: Diputación de Sevilla, 228 pp. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Asunción Retortillo Atienza, Melón Jiménez, M. Á. (2022). España en la Guerra de los Siete Años. La campaña imposible de Portugal y el Ejército de Prevención, 1761-1764. Madrid: Sílex Ediciones, 758 pp. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Carmen Sanz Ayán, Ruiz Ibáñez, J. J. (2022). Hispanofilia. Los tiempos de la hegemonía española. Madrid, Fondo de Cultura Económica , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Raúl Ruiz Álvarez, Ortega del Cerro, P. e Hidalgo Fernández, F. (Eds.) (2021), Entre venturas y desdichas. Trayectorias familiares en el ocaso del Antiguo Régimen (siglos XVIII-XIX). Madrid: Sílex, 330 pp. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Mª Dolores Herrero Fernández-Quesada, Díaz Paredes, Aitor. (2022). Almansa. 1707 y el triunfo borbónico en España. Madrid, Desperta Ferro Ediciones , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Alicia Esteban Estríngana, Álvarez Nogal, C. (2022). El banquero real. Bartolomé Spínola y Felipe IV. Madrid: Turner Publicaciones S.L. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
- Jesús Ricardo Córdoba Perozo, Aguilar Perdomo, M. R. (2022), Jardines en tiempos de los Austrias. De la ficción caballeresca a la realidad nobiliaria. Madrid: Centro de Estudios Europa Hispánica, 496 pp. , Studia Historica: Historia Moderna: Vol. 45 No. 1 (2023): For what Reason and for what Purpose Should we Teach Early Modern History?
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−