Disciplinary measure by we Valencia University in 1929 to Carmen García de Castro, teacher in de Valencian Normal School
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Agulló Díaz, M. del C. (2013). Disciplinary measure by we Valencia University in 1929 to Carmen García de Castro, teacher in de Valencian Normal School. Historia De La Educación, 20, 467–482. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-0267/article/view/10963
Most read articles by the same author(s)
- Juan Manuel Fernández Soria, María del Carmen Agullo Díaz, The pro-Franco purge of the primary teaching profession , Historia de la Educación: Vol. 16 (1997): Historia de la escuela
- María del Carmen Agulló Díaz, FERNÁNDEZ SORIA, JUAN MANUEL: «Juventud, Ideología y Educación. (El compromiso educativo de las Juventudes Socialistas Unificadas)».Valencia: Universitat de Valencia. Departamento de Educación Comparada e Historia de la Educación. 1992. , Historia de la Educación: Vol. 12 (1993): (Vol. 12-13) El espacio escolar en la historia
- María del Carmen Agulló Díaz, FERRER I GUARDIA, Francisco. «La Escuela Moderna. Póstuma explicación y alcance de la enseñanza racionalista». [Estudio introductorio de Luis Miguel Lázaro, Jordi Monés y Pere Solà]. Madrid: Biblioteca Nueva, 2009, 262 pp , Historia de la Educación: Vol. 29 (2010): Education and Emancipation Processes of Latin-America
- María del Carmen Agulló Díaz, HERNÁNDEZ DÍAZ, José María (coord.): «Influencias italianas en la educación española e iberoamericana», Salamanca, Ediciones FahrenHouse, Colección Studio, n.º 1, 2014, 552 pp. , Historia de la Educación: Vol. 33 (2014)
- María del Carmen Agulló Díaz, III JORNADES DE HISTÒRIA DE L’EDUCACIÓ VALENCIANA: VALENCIÀ A L’ESCOLA, MEMÒRIA I TESTIMONI (Gandia, 21-22 de octubre de 2005) , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
- María del Carmen Agulló Díaz, EXPOSICIÓ VALENCIÀ A L’ESCOLA. MEMÒRIA I TESTIMONI (20 octubre-20 noviembre 2005. CASA DE LA CULTURA MARQUÉS GONZÁLEZ DE QUIRÓS. GANDIA) , Historia de la Educación: Vol. 25 (2006): Nuevas tendencias en Historia de la Educación
Similar Articles
- Mária Cristina Almeida, José Manuel Matos, Teacher knowledge in times of curricular change. The case of the Portuguese Telescola (1965-1967) , Historia de la Educación: Vol. 39 (2020): Contributions to the History of Mathematics Education
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, From the inner castle: letters from María de Maeztu to María Martos de Baeza , Historia de la Educación: Vol. 37 (2018): Movimientos sociales y educación
You may also start an advanced similarity search for this article.
Downloads
Download data is not yet available.
+
−