• English
    • Español (España)
  • Register
  • Login

Siglo Cero

  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Indexing
  • Easy reading
  • About
    • Focus and Scope
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Make a submission
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 46 No. 4 (2015)

Vol. 46 No. 4 (2015)

                        View Vol. 46 No. 4 (2015)
DOI: https://doi.org/10.14201/scero2015464
  • Index

    5/6
    • PDF (Español (España))
    • PDF

Articles and experiences

  • Fears, Hopes and Demans by Parents of Children With ASD

    7-24
    Lourdes Moro Gutiérrez, Cristina Jenaro Río, María Solano Sánchez
    • PDF (Español (España))
  • The Fragile X Syndrome: Behavioral Phenotype and Learning Disabilities

    25-44
    Claudia Grau Rubio, María Fernández Hawrylak, José Luis Cuesta Gómez
    • PDF (Español (España))
  • Assessment of Emotional-Sexual Education Experience for People with Intellectual Disabilities

    45-58
    Leticia Vizcaino Luque, Ramón Aciego De Mendoza Lugo
    • PDF (Español (España))
  • Profile and Competency on the Professional as Evaluator in Institutions Dedicated to People with Intellectual Disability

    59-74
    Jesús Miguel Muñoz Cantero, Luisa Losada Puente, Eva María Espiñeira Bellón
    • PDF (Español (España))

Book Reviews

  • Cañizares, G. (2015). Alumnos con déficit auditivo. Un nuevo método de enseñanza- aprendizaje. Fuenlabrada (Madrid): NAR- CEA, S. A. D. L. M-22255-2015, 140 pp.

    75
    Mónica Santamaría Domínguez
    • PDF (Español (España))

Analytical Summary

  • Analytical Summary

    77-80/81-84
    • PDF (Español (España))
    • PDF

Siglo Cero

ISSN: 2530-0350

In collaboration with Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología | Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.

Ediciones Universidad
Salamanca

Plaza de San Benito, 2
37002 - Salamanca
España

Legal notice & Privacy policy

© 2022 EUSAL
Ediciones Universidad de Salamanca