English
Español (España)
Register
Login
Siglo Cero
Current
Archives
Announcements
Indexing
Easy reading
About
Focus and Scope
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Make a submission
Home
/
Archives
/
Vol. 55 No. 4 (2024)
Vol. 55 No. 4 (2024)
Published:
2024-11-22
DOI:
https://doi.org/10.14201/scero2024554
Full Issue
PDF (Español (España))
Introduction
Presentation
9-10
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Articles and experiences
What Role do Siblings of People with Intellectual Disabilities Play in Adulthood? A Qualitative Study with Educational Implications
11-27
Sofía Barbero Aguado, Pablo Rodríguez Herrero, Rosa María Esteban Moreno
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
The Effect of Adapted Taekwondo on the Motor Skills of People with Intellectual Disabilities
29-45
Vanesa Castro-Salgado, Zuriñe Gaintza-Jauregi, Arkaitz Lareki
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
The Geographical Location of Special Education Schools: An Additional Barrier to Inclusion
47-69
Raúl Tárraga-Mínguez, Irene Lacruz-Pérez, Irene Gómez-Marí, Pilar Sanz-Cervera
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Educational Inclusion Experiences of University Students with Disabilities. Metasynthesis
71-86
Griselda Benita González Garrido
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Opportunities and Barriers for the Consolidation of More Inclusive Classroom Practices within the Framework of the New School Model
87-112
Paula Andrea Restrepo García, Angie Paola Diaz Muriel, Daniela Cuartas Ortiz
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))