El rendimiento en la enseñanza a distancia
Resumen
The performance use to be a critic theme in distance learning, although there is data enough to judge it objectively. There are performances inhérents to the system, as the habit of autotraining or the discipline to study, with the knowledge and the possibility to incorporate habilities. Only the objectives with social aspects may remaine out of the normal achivements. The discance training, with aplication in the labor world developes an institutional culture of autotraining, which facilitates retraining and permanent education. We can not forget the consequences on the autors -trainers and tutors-, especialy in relation to the organizational habits and the strict planification of the educational process.- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Sarramona López, J. (2009). El rendimiento en la enseñanza a distancia. Teoría De La Educación. Revista Interuniversitaria, 5. https://doi.org/10.14201/2997
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Jaime Sarramona López, Juana Noguera Arrom, Julio Vera Vila, ¿Qué es ser profesional docente? , Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria: Vol. 10 (1998)
- Jaime Sarramona López, Influencia de los «mass media» sobre la escuela , Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria: Vol. 1 (1986)
- Jaime Sarramona López, Los retos de las nuevas tecnologías para la educación a distancia , Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria: Vol. 12 (2000)
- Gonzalo Vázquez Gómez, Antoni J. Colom Cañellas, Jaime Sarramona López, Evaluación de la universidad. Criterios de calidad , Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria: Vol. 10 (1998)
Descargas
+
−