English
Español (España)
Register
Login
Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic
Journal out of circulation
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 32 No. 2 (2014)
Vol. 32 No. 2 (2014)
Published:
2014-10-20
Table of contents
1/2/3
PDF (Español (España))
PDF
PDF (Français (Canada))
Analitycal Summary
5-10/11-16/17-22
PDF (Español (España))
PDF
PDF (Français (Canada))
Articles
Knowledge, evaluation and use, by students, of «Google Drive» as a tool for cooperative work
23-52
Miguel Álvarez Ferrón, Luis Sánchez Cañizares
PDF (Español (España))
Collaborative learning and the use of edublogs at university. Assessing an experience
53-72
María D. Dapia Conde, Ricardo Escudero Cid
PDF (Español (España))
Criteria evaluation for the Selection of Physical activity Images for School Textbooks that are Free of Stereotypes
73-96
Ana Rey Cao, M.ª Inés Inés Táboas Pais, Alba González Palomares
PDF (Español (España))
A virtual learning environment (VLE) to develop the subject Mathematics in the second course of Compulsory Secondary Education: case study from the students’ perspective
97-121
María Elena Arellano González
PDF (Español (España))
Didactic use of cinema in Mathematics
123-145
Pablo Beltrán Pellicer
PDF (Español (España))
Incidence of the educational habits in the learning of students of preschool education
147-176
María Martínez Redondo, Miguel Pérez Ferra, Beatriz Sierra Y Arizmendiarriet
PDF (Español (España))
La credibilidad de los sistemas de evaluación formativa en docencia universitaria: un estudio de casos múltiple aplicado a la formación del profesorado
177-193
Francesc BuscÀ, M.ª del Mar Suárez, Silvia Burset, Emma Bosch
PDF (Español (España))
Attitudes of teachers education centers to special education inclusion
195-213
M.ª del Carmen Pegalajar Palomino, M.ª Jesús Colmenero Ruiz
PDF (Español (España))
Reviews
Vázquez Cano, E. y Martín Monge, E. (2014). Nuevas tendencias en la elaboración y utilización de materiales digitales para la enseñanza de lenguas. Madrid: McGraw Hill. 140 pp. ISBN 978.84-481-9129-0.
217-218
PDF (Español (España))
Alcañiz Comas, M. (2011). Reflexiones sobre la profesión Militar y el liderazgo. Ministerio de Defensa Toledo. 111 pp.
218-220
PDF (Español (España))
Slee, R. (2012). La escuela extraordinaria. Exclusión, escolarización y educación inclusiva. Madrid: Morata.
221-226
PDF (Español (España))