English
Español (España)
Register
Login
Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic
Journal out of circulation
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 37 No. 1 (2019)
Vol. 37 No. 1 (2019)
Published:
2019-11-28
DOI:
https://doi.org/10.14201/et2019371
Buy printed (POD)
Table of contents
5/6
PDF (Español (España))
PDF
Articles
Social inclusion and European adult education schools, research findings
7-21
Javier Fombona, Marta Soledad García, Beatriz Sierra, Maria Angeles Pascual, Susana Molina
PDF (Español (España))
Use of mobile apps and devices with children at risk of exclusion: evaluation of a non-formal educational experience
23-39
José Miguel Gil Oliver, María Paz Prendes Espinosa
PDF (Español (España))
The voice: promoting music learning with real-time feedback
41-59
Filipa Martins Baptista LÃ
PDF (Español (España))
Analysis of elements to define a school supervision paradigm in Adult Education
61-81
Jesús Manuel Lucendo Patiño
PDF (Español (España))
A qualitative study on pre-service teacher didactic communicative competence
83-101
Mª del Mar Camus Ferri, Marcos Jesús Iglesias Martínez, Inés Lozano Cabezas
PDF (Español (España))
Infographies as innovation in scientific articles: valuation of the scientific community
103-121
Angel Jorge Vilaplana Camús
PDF (Español (España))
Project-Based Learning (PBL) in the methodological training of teachers of the Degree in Primary Education
123-137
María Pilar Molina Torres
PDF (Español (España))
Student-Centred Learning, towards a new teaching archetype
139-154
Luis María Delgado Martínez
PDF (Español (España))
Reviews
Innovación educativa y aprendizaje cooperativo
157-158
PDF (Español (España))
CAMPOS BARRIONUEVO, B. (2017). Inspección educativa y Calidad institucional. Madrid: Universitas, 422 pp
159-161
PDF (Español (España))
Enseñar, y pensar la profesión. Autobiografía de un docente
162-163
PDF (Español (España))
CASTILLO, M. MATA, V. A., & PALACIOS, P. J. (Coords.). (2019). La Inspección educativa del siglo XXI. Andalucía: Fundación Santillana, 587 pp.
164-165
PDF (Español (España))
Received Originals Information
Información sobre los originales recibidos
167-168
PDF (Español (España))
Staff
Créditos
2-4
PDF (Español (España))