• English
    • Español (España)
  • Register
  • Login

Education in The Knowledge Society

  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Make a submission
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 1 (2014)

Vol. 15 No. 1 (2014)

Published: 2014-03-03
DOI: https://doi.org/10.14201/eks.2014151

Articles

  • Education in knowledge society, an interdisciplinary phd programme

    4-9
    Francisco José García Peñalvo
    • PDF (Español (España))
  • Educational projects based on mobile learning

    10-19
    Mª Goretti Alonso De Castro
    • PDF (Español (España))
  • Understanding mobile learning: devices, pedagogical implications and research lines

    20-42
    José Carlos Sánchez Prieto, Susana Olmos Migueláñez, Francisco José García-Peñalvo
    • PDF (Español (España))
  • Media literacy in primary school: new challenges in the digital age

    43-69
    Ana Pérez Escoda
    • PDF (Español (España))
  • Approaches for quality in pedagogical and design fundamentals in moocs

    70-89
    Daniel Amo, María José Casany, Marc Alier
    • PDF (Español (España))
  • Development of emotional competences in secondary education teachers throught intervention programmes

    90-105
    Patricia Torrijos Fincias, Juan Francisco Martín Izard
    • PDF (Español (España))

Thesis

  • Identidad y formación de ciudadanías: propuesta de un modelo integrado para el fortalecimiento de la ciudadanía activa

    106-108
    Alexandro Escudero Nahón
    • PDF (Español (España))
  • El concepto y el proceso de apropiación de una tecnología móvil aplicada a la práctica formativa: Estudio de caso en el C.E.O. Miguel Delibes en Salamanca

    109-111
    Lingling Yang
    • PDF (Español (España))

Education in The Knowledge Society

ISSN: 2444-8729

In collaboration with Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología | Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.

Ediciones Universidad
Salamanca

Plaza de San Benito, 2
37002 - Salamanca
España

Legal notice & Privacy policy

© 2022 EUSAL
Ediciones Universidad de Salamanca