Reflexiones sobre el problema del analfabetismo y propuesta de algunas medidas pedagógicas para combatirlo
Abstract The illiteracy is consecuence of the social inequality and injustice. To figth it is an equally social work. The measueres must be taken by the governments thorough instituons of formal and non formal education the prevention and tissapearance of the illiteracy in all ist modalities and degrees must be made from the perspective of the illiterate one and not against him.
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Navarro Perales, M. J. (2009). Reflexiones sobre el problema del analfabetismo y propuesta de algunas medidas pedagógicas para combatirlo. Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic, 15. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-5374/article/view/3631
Most read articles by the same author(s)
- María José Navarro Perales, Recursos informáticos para el análisis del lenguaje , Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic: Vol. 10 (1992): Vol 11 (1993)
- Ana García-valcárcel Muñoz-repiso, María José Navarro Perales, Elena Ramírez Orellana, Rosalia Rivas Sánchez, Tecnología educativa y nuevas tecnologías aplicadas a la educación. A propósito de las II jornadas universitarias de tecnologías educativa , Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic: Vol. 12 (1994)
- María José Navarro Perales, Educación intercultural, currículo y acción tutorial , Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic: Vol. 10 (1992): Vol 11 (1993)
Downloads
Download data is not yet available.
+
−