Study of a social group on the pedagogical reform. The teachers' movement in Castilla y León. Concejo Educativo
Abstract
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Esteban Frades, S. (2013). Study of a social group on the pedagogical reform. The teachers’ movement in Castilla y León. Concejo Educativo. Historia De La Educación, 14, 433–452. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-0267/article/view/10431
Most read articles by the same author(s)
- Santiago Esteban Frades, Carmen Romero Urueña, Conversation with Joaquín Díaz. Ethnographer , Historia de la Educación: Vol. 38 (2019): Juegos populares y educación en la historia
- Santiago Esteban Frades, Hernández Díaz, José María: Ensayos mínimos sobre la universidad deseada, Castelo Branco, RVJ-Editores, Lcd, 2021, 351 pp , Historia de la Educación: Vol. 40 (2021): Relevant history of education for teacher education: curriculum history. New perspectives, new approaches, new contents
Downloads
Download data is not yet available.
+
−