El uso de apps basadas en la realidad aumentada como herramienta para la enseñanza de asignaturas STEM de la Educación Secundaria Obligatoria
-
Enzo FerrariDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain. https://orcid.org/0000-0002-4533-021X enzoferrari[at]usal.es
-
Pablo Herrero-TeijónConsejería de Educación. Junta de Castilla y León, Spain. https://orcid.org/0000-0001-7478-1637
-
Laura Delgado MartínDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain. https://orcid.org/0000-0001-7203-1832
-
Santiago Andrés SánchezDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain https://orcid.org/0000-0002-8088-1607
-
Anne-Marie BallegeerDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain https://orcid.org/0000-0001-6296-1868
-
Diego Corrochano FernándezDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain https://orcid.org/0000-0002-6085-9744
-
Miguel Ángel FuertesDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain https://orcid.org/0000-0002-6914-6871
-
Patricia González OcejoConsejería de Educación. Junta de Castilla y León, Spain https://orcid.org/0009-0007-2029-5896
-
Camilo Ruiz MéndezDepartment of Mathematics and Science Education. Universidad de Salamanca, Spain https://orcid.org/0000-0001-9538-5780