English
Español (España)
Register
Login
Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic
Journal out of circulation
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 27 No. 2 (2009)
Vol. 27 No. 2 (2009)
Published:
2010-06-22
Table of contents
1/3/3
PDF (Español (España))
PDF
PDF (Français (Canada))
Analytic summary
5-8/9-12/13-16
PDF (Español (España))
Articles
Evaluative research of a Master’s Degree in Diversity
17-44
Luis Miguel Villar Angulo, Olga María Alegre De La Rosa
PDF (Español (España))
The new teaching model in the training paradigm focused on students
44-75
Ascensión Palomares Ruiz
PDF (Español (España))
Relations between the technological standards and technological appropriation
77-101
Carlos Alberto Prado Guerrero, Sandra Irene Romero Corella, María Soledad Ramírez Montoya
PDF (Español (España))
Childhood and television in the current society: analysis of the television for children on Spanish programmes
103-122
Rodrigo García Vega, César Torres Martín
PDF (Español (España))
ICTexperiences at the University of Extremadura framed within a socioconstructivist and researching model
123-140
Eloy José López Meneses, María Jesús Miranda Velasco
PDF (Español (España))
A kaleidoscopic vision about university teaching
141-170
Eduardo Fernández Rodríguez, Henar Rodríguez Navarro, Sara Villagrá Sobrino
PDF (Español (España))
Types and frequency of use of strategies in the learning of English as a foreign language
171-191
Pilar Franco, Margarita R. Pino Juste
PDF (Español (España))
Reviews
Muñoz Carril, P. C. y González Sanmamed, M. “Plataformas de teleformación y herramientas telemáticas”. Prólogo de Albert Sangrá. Barcelona: Editorial UOC, 170 pp.
195-196
PDF (Español (España))
Ballesta Pagán, J. “Educar en tiempos revueltos. Crónicas sobre la realidad educativa”. Prólogo Miguel Ángel Santos Guerra. Barcelona: Editorial Graó, 177 pp.
196-198
PDF (Español (España))
Profanter, A. “In der Schule wollte ich nie landen. (Jamás quise terminar en la escuela).
198-199
PDF (Español (España))
Cantón Mayo, I. (Coord.). “Narraciones sobre la escuela”. Barcelona: Editorial Davinci, 2009, 197 pp.
199-201
PDF (Español (España))
GARCÍA-VALCÁRCEL MUÑOZ-REPISO, A. (Coord.) “La incorporación de las TIC en la docencia universitaria: recursos para la formación del profesorado”. Barcelona: Editorial Davinci Continental, 2009, 158 pp.
201-202
PDF (Español (España))
Colás Bravo, M. P.; Buendía Eisman, L. y Hernández Pina, F. “Competencias científicas para la realización de una tesis doctoral”. Barcelona: Davinci, 2009, 243 pp.
202-204
PDF (Español (España))