The Project «schools: space for Peace» as part of improving school life

Abstract

In the doctoral dissertation is a study conducted in public and private schools from non-university educational levels of the autonomous community of Andalusia, in order to determine whether the projects «schools: space for Peace» (PEEP) are instruments to prevent violence and improve relationships in the framework of the education schools.
  • Referencias
  • Cómo citar
  • Del mismo autor
  • Métricas
Díaz Linares, M. Ángeles, & Pantoja Vallejo, A. (2010). The Project «schools: space for Peace» as part of improving school life. Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic, 28(1), 199–201. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-5374/article/view/7489

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

M.ª Ángeles Díaz Linares

,
Junta de Andalucía
Coordinadora provincial del Área de Apoyo a la función tutorial y asesoramiento sobre convivencia. Consejería de Educación. Delegación Provincial de Educación de la Junta de Andalucía. c/ Martínez Montañes, 8 – Jaen (España)

Antonio Pantoja Vallejo

,
Universidad de Jaén
Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Departamento de Pedagogía. Universidad de Jaén. Edificio C5 - Despacho 236 - Buzón 3. Campus Las Lagunillas, S/N. 23071 - Jaen (España)
+