PROFANTER, Annemarie y SEVILLANO GARCÍA, María Luisa (2017). Theory and Best Practice Models in Educational Institutions in Spain and Italy. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing. ISBN 978-1-5275-0004-4.
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
Pascual, C. (2018). PROFANTER, Annemarie y SEVILLANO GARCÍA, María Luisa (2017). Theory and Best Practice Models in Educational Institutions in Spain and Italy. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing. ISBN 978-1-5275-0004-4. Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic, 36(1), 251–252. Retrieved from https://revistas.usal.es/tres/index.php/0212-5374/article/view/18984
Most read articles by the same author(s)
- Carolina Pascual, MEDINA RIVILLA, A.; DE LA HERRÁN GASCÓN, A. y DOMÍNGUEZ GARRIDO, C. (2017). Nuevas perspectivas en la formación de profesores. Madrid: UNED, 518 pp. , Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic: Vol. 36 No. 1 (2018)
- Carolina Pascual, BOCOS MERINO, Aquilino (2016). Liderazgo y proximidad. Madrid: Ediciones Claretianas. ISBN 978-84-7966-551-7. 194 pp. , Enseñanza & Teaching: Interuniversity Journal of Didactic: Vol. 36 No. 1 (2018)
Downloads
Download data is not yet available.
+
−