Fourth screen: media consumption, audiovisual industry and innovation
Abstract .
- Referencias
- Cómo citar
- Del mismo autor
- Métricas
López Vidales, N., & Gómez Rubio, L. (2016). Fourth screen: media consumption, audiovisual industry and innovation. Fonseca, Journal of Communication, 13(13), 7–9. Retrieved from https://revistas.usal.es/cuatro/index.php/2172-9077/article/view/15226
Most read articles by the same author(s)
- Leire Gómez Rubio, Nereida López Vidales, Informative television and mobility. News analysis of the most followed through twitter , Fonseca, Journal of Communication: No. 13 (2016): Cuarta pantalla: consumo mediático, industria audiovisual e innovación
- Nereida López Vidales, Leire Gómez Rubio, Social Mobbile: Los medios a través de la cuarta pantalla , Fonseca, Journal of Communication: No. 12 (2016): Social mobbile: los medios a través de la cuarta pantalla
- Leire Gómez Rubio, Cómo comprender el discurso mediático y al lector , Fonseca, Journal of Communication: No. 6 (2013)
Downloads
Download data is not yet available.
+
−